Zašto trebate prepustiti digitalno oglašavanje profesionalcima?

Voditi firmu je zahtjevno, zar ne? Komunikacija s klijentima, zaposlenicima, logističke komplikacije, svakodnevni izazovi izmjenjuju se u kontinuitetu, poput plime i oseke, nezaustavljivo.

Bez obzira jeste li mala porodična firma ili firma s nekoliko stotina zaposlenih, zapreke koje dolaze pred vaše poslovanje su više-manje iste.

I upravo su se multiplicirale s dolaskom digitalne komunikacije.

 

Odjednom, uz sve svoje obaveze koje imate, morate imati i aktivne kanale na društvenim mrežama, morate promociju svojih proizvoda i usluga približiti klijentima i kupcima koji su naučili da svoje najdraže brendove susreću na ekranu svog Smartphonea. Navikli su da reklame viđaju dok scrollaju kroz sadržaj svog omiljenog portala, da u inbox svog maila dobivaju newsletter s najnovijim obavijestima i akcijama te da svaki svoj upit mogu uputiti u inbox vaše Google Business kartice…. Kako to sve ispratiti? I kako konkurencija stiže sve to iznijeti, a znate da ste organiziraniji od njih?

Pokušavate ili ste pokušali držati korak s digitalnim marketingom. Objavite s vremena na vrijeme kakav post na društvenim mrežama, odgovorite na upit kad stignete, možda ste i koji post boostali u nadi da ćete doprijeti do osoba koje bi mogle biti zainteresirane za vaše proizvode ili usluge. Možda ste pokušali i s Google Adsima te ste probali postaviti koju kampanju, ali one ili nisu krenule ili nisu donijele neki značajan uspjeh. Naravno, prodaja izostaje, novih klijenata ni na vidiku, a vi se polako, ali sigurno hladite od cijelog tog digitalnog marketinga i već planirate kako ćete sve svoje marketinške aktivnosti usmjeriti prema starim, dobrim off-line marketinškim kanalima kao što su letci u poštanskim sandučićima, tv i radio reklame,  itd.

A konkurenciju koja se i dalje reklamira po digitalnim platformama pokušat ćete ignorirati, uvjereni da bacaju pare u vjetar.

Ali, mora li tako završiti vaša digitalna avantura? Morate li se zaista vratiti reklamiranju letcima u poštanskim sandučićima i je li vaša konkurencija naivna ili je zapravo praktična?

Rješenje za vašu digitalnu prisutnost doslovno vam je pred nosom i to rješenje vaša konkurencija već odavno koristi.

Koje je rješenje, pitate se?

Dalmatinci znaju reći: „Daj dite materi!“ kada žele reći da posao prepustite profesionalcima, dakle, u ovom slučaju, digitalnim agencijama.

 

Zašto trebate prepustiti digitalno oglašavanje profesionalcima?

Zamislite… komunikacijski kanali vaših društvenih mreža aktivni i efikasni, na svaku poruku odgovara se brzo i profesionalno, Google Business kartica ažurirana i pregledna, a digitalne kampanje na svim kanalima žanju uspjeh i podebljavaju vaš bankovni račun.

Za svaku kampanju dobivate detaljan izvještaj u kojem vam je objašnjeno što je napravljeno i kako se kampanja razvija, a vi se osjećate lagano i bez pritiska.

Napokon se možete bez grižnje savjesti posvetiti drugim poslovnim obavezama znajući da ste, konačno, pokrili i taj digitalni dio. Konkurencija i njihove digitalne reklame vam više ne stvaraju čir na želudcu i neugodan okus u ustima, a vi iz dana u dan uviđate koliko biste pogriješili da ste odustali od digitalnog marketinga i vratili se letcima u poštanskim sandučićima. Ipak smo u 21. stoljeću, zar ne?

Uvjerili ste se i sami da su u digitalnom marketingu, ako se kampanje dobro vode, svi rezultati mjerljivi i da je cijena oglašavanja znatno manja nego kod tradicionalnog marketinga.

Postajete zagovornik digitalnog marketinga i s vremenom proširujete svoje digitalne aktivnosti budući da vam je digitalna agencija Outdoor Marketing postala pouzdani partner koji vam bezrezervno pomaže u ostvarenju vaših poslovnih ciljeva.

Povjerenje koje ste poklonili Outdoor Marketingu vam se višestruko isplatilo, a vi s nestrpljenjem iščekujete novi izvještaj o uspješnosti vaših digitalnih reklamnih kampanja koje kontinuirano skaliraju i donose nezamislive prihode.

 

Kad smo već o povjerenju…

Povjerenje koje ste vi ukazali Outdoor Marketingu  ukazalo je i više stotina drugih kompanija, a da ih ne nabrajamo sve jer je popis predugačak.

Ekipa iz Outdoor Marketinga specijalizirana je za oglašavanje na društvenim mrežama, Google i YouTube oglašavanje, audio i video produkciju te web development i dizajn s posebnim naglaskom na eCommerce.

Outdoor  Marketing  tim se sastoji od prekaljenih digitalnih profesionalaca koji u svojim nogama imaju na stotine digitalnih utakmica tako da za njih ne postoji izazov s kojim se već nisu susreli i uspješno ga prevazišli.

Zato ne oklijevajte u odluci da svoj biznis usmjerite prema digitalnom oglašavanju, javite se već danas za besplatne konsultacije tijekom kojih ćete predstaviti svoje zahtjeve i ciljeve koje želite ostvariti s digitalnim marketingom.

Požurite u odluci, vrijeme ne čeka nikoga, a konkurencija uzima sve više marketinškog kolača.

 

Prethodni članak
Kako digitalni marketing može pomoći vašoj firmi?
Sljedeći članak
MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA