Zašto je važno imati web prodavnicu u 2022. godini? Pitanje koje bi trebalo da postave svi vlasnici kompanija.
Savremeno doba karakteriše visok stepen digitalizacije. Gotovo je nemoguće zamisliti život bez mobilnih telefona, računara i tableta. Ne samo da nam omogućavaju komunikaciju u pokretu, već olakšavaju obavljanje mnogih poslovnih zadataka. Te ne čudi što posljednjih decenija razvoj tehnike i tehnologije bilježi konstantno napredovanje.
Internet se konstantno mijenja i napreduje. To utiče i na način razmišljanja, pa i navike ljudi. Usljed brzog životnog tempa sve više se javlja potreba za lakšim i praktičnijim uslugama, koje su u svakom trenutku dostupne. Upravo je online kupovina jedna od njih. Samim tim posjedovanja web prodavnice postao je imperativ u poslovnom svijetu.
Šta je web prodavnica?
U svijetu u kome tehnologija uzima maha pitanje: “Zašto je Vašoj firmi potreban vebsajt”, više ne predstavlja dilemu.
Postali smo svjesni da je internet sajt ključno marketinško sredstvo. Zahvaljujući njemu naše poslovanje dobija kontinuiranu promociju, koja ne zahtjeva stalna ulaganja, kao što je to slučaj sa televizijskim i radio reklamama ili zakupom bilborda.
Međutim, SEO optimizacija sajtova u 2022. godini naglašava da dobro postavljeni sajt trebate podići na viši nivo. Odnosno, omogućiti svojim klijentima kupovinu preko njega. Međutim, i pored svega toga se može čuti pitanje – zašto je važno imati web prodavnicu?
Web prodavnica je, zapravo, dio internet prezentacije koja obuhvata postavljanje proizvoda sa opisom i cijenama. Na taj način korisnik može da pregleda ponudu i pažljivo izabere željene artikle. Zatim i jednostavnom registracijom da obavi kupovinu.
Najčešće, web prodavnice sadrže i opciju korpe, gdje se računa ukupna cijena, porez, cijena dostave i drugi troškovi poručivanja.
Da je ovaj vid online poslovanja, zaista, postao neophodan potvrđuju i statistički podaci. E-trgovina u Evropi u posljednjoj godini je iznosila oko 602 milijarde eura. Pri čemu pokazuje tendeciju daljeg porasta.
Zašto je važno imati web prodavnicu u 2022. godini?
Jer ćete postati konkurentniji!
Facebook i Instagram, danas, predstavljaju značajan korak u povećanju prodaje. Međutim, web prodavnica ima mnoge prednosti.
Prije svega, ona donosi pozitivnu sliku o vašem poslovanju. Posjedovanje web shopa govori o vašem profesionalizmu. Riječ je o ozbiljnijem pristupu u odnosu na prodaju preko društvenih mreža, jer njih često koriste fizička lica za sopstveno oglašavanje. Pa će i kupci imati više povjerenja u vas.
Iako djeluje neobično, nemojte da zaboravite da postoje ljudi koji nemaju naloge na Facebooku i Instagramu. Što ograničava broj potrošača. Takođe, društvene mreže nisu potpuno sigurne, jer nerijetko dolazi do njihovog pada zbog preopterećenja ili gašenja stranica.
Zašto je važno imati web prodavnicu u 2022. godini?
Jer omogućava širenje mreže klijenata!
Prodaja direktnim putem na sajtu povećava vaš domet. Naime, profit ne zavisi samo od broja kupaca koji su lično posjetili prodavnicu. Što znači da svoje poslovanje možete proširiti ne samo na gradove u našoj zemlji, već van granica. Time povećavate mrežu zadovoljnih klijenata.
Ujedno, nema potrebe da izdvajate budžet za štampanje cjenovnika i kataloga prilikom promjene cijene. Web prodavnicu možete ažurirati kada želite i na način na koji želite.
S obzirom na to da svaki proizvod prati detaljni opis, smanjuje se i vrijeme za telefonske pozive. Svi podaci o dostupnosti, specifikacijama, radnim satima ili drugim informacijama lako se mogu naći na stranicama sajta.
Web prodavnica ne zavisi od radnog dana
Web shop je otvoren 24 časa dnevno, 365 dana u godini. Tako da kupovinu možete obaviti, bilo kada i bilo gdje. Čak i ako ste u putu ili je prošla ponoć – za svega par minuta završićete sa nabavkom. Isto tako možete očekivati i brzu isporuku, u narednim danima u okviru radnog vremena prodavnice.
Zašto je važno imati web prodavnicu u 2022. godini? Vjerujte, online shop olakšava i kupovinu poklona. Ukoliko u toku dana niste imali vremena ili ste zaboravili, možete putem interneta poručiti poklon. Pri tome ne morate da brinete za slanje, jer dostava ulazi u ovu vrstu kupovine.
Web prodavnica štedi vrijeme i novac
Jedna od glavnih prednosti za kupce ogleda se u smanjenju troškova. Vjerovali ili ne, web prodavnica nudi povoljnije cijene i mnoge popuste, kupone i akcije za kupovinu koje ne možete pronaći u prodajnim objektima. Posebno ako se ima u vidu da je u pitanju direktna prodaja, te možete da zaobiđete trgovačke marže.
Osim uštede u novcu, web prodavnica čuva vaše vrijeme. Nema više nervoze u saobraćaju, čekanju u redu za kasom, ograničenja u parkingu, gužve u prodavnicama, pa i nošenja teških torbi nakon kupovine.
Web prodavnica donosi široku ponudu
Zbog smeštajnog kapaciteta prodavnice imaju ograničenu ponudu. Za razliku od njih na web shopu se nalaze svi proizvodi kompanije. Te unosom ključnih riječi u pretraživač na sajtu odmah imate uvid da li je artikal koji tražite dostupan i kada će stići na vašu adresu.
Kako ne postoje ograničenja u kupovini, vrlo lako možete da uporedite cijene sa drugim web prodavnicama i da izaberete ponudu koja zadovoljava vaše uslove.
Ukoliko želite da budete prvi na Google, kontaktirajte Outdoor Marketing tim.
Naš stručni tim obezbjediće vam vrhunsku optimizaciju sajta, kao i web prodavnicu koja će vam donijeti nevjerovatnu dobit.