Kako digitalni marketing može pomoći vašoj firmi?

Iako je ustaljeno mišljenje da oglašavanje proizvoda i usluga seže od sredine 15. stoljeća i izuma Gutenbergovog tiskarskog stroja, mnogi arheološki nalazi dokazali su da su se marketingom bavili i u Mezopotamiji, još 1500 godine p.n.e. Već tad su trgovci svoje proizvode označavali posebno osmišljenim biljegom, pretečom loga, kako bi svojim kupcima predstavili kvalitet proizvoda kao i liniju proizvoda koju su nudili.

Potreba za oglašavanjem svojih proizvoda i usluga je, dakle, stara više od 3.500 godina te se prilagođavala i prihvaćala promjene koje je tehnološki napredak omogućavao.

Pa se tako oglasi pojavljuju u časopisima koji počinju izlaziti početkom 18. stoljeća, billboardima (prvo zabilježeno iznajmljivanje billboarda dogodilo se 1867. godine), na raznim letcima i dnevnim novinama. Zatim dolazi radio (prva plaćena radio reklama puštena je 1922. godine), a nedugo potom i televizija (prva tv reklama emitirana je već 1941. godine). Televizija dugo vremena ne poznaje konkurenciju, sve do 90-ih godina prošlog stoljeća i pojavom interneta iz kojeg se izrodila nova marketinška disciplina – digitalni marketing.

Kako digitalni marketing može pomoći vašoj firmi?

Digitalni marketing se dijeli na pet glavnih područja: E-mail marketing, internet oglašavanje (PPC marketing), SEO, Društvene mreže te Copywriting / Content writing, a uz ovih pet najpoznatijih područja digitale možemo spomenuti i razne Viber i WhatsApp grupe, e-Commerce, video produkciju, internet podcaste, web i landing stranice, Business kartice na Google mapama, itd.

Kao što vidimo, radi se o ogromnom području s mnoštvom kanala koji mogu pomoći svakoj firmi koja želi svoje reklamne budžete prilagoditi modernom oglašavanju.

Jedan od razloga zašto ćete s digitalnim marketingom unaprijediti poslovanje vaše firme leži i u sljedećim prednostima digitalnog marketinga naspram onog tradicionalnog:

Ogroman doseg potencijalnih kupaca ili klijenata,

Mogućnost pobližeg targetiranja potencijalnih kupaca ili klijenata,

Mogućnost retargetiranja osoba koje su iskazale neki prvotni interes za našu reklamu,

Fleksibilan budžet (uz nekoliko klikova regulirate potrošnju i usmjeravate je na onu kampanju koja daje najviše rezultata),

Mogućnost veće kreative (izgled oglasa, vizuali, itd.),

Izvanredna kontrola nad digitalnim reklamnim kampanjama,

Iscrpni izvještaji i analitike, u realnom vremenu te

Mogućnost dvosmjerne komunikacije.

 

Praktični primjeri korištenja digitalnog marketinga u cilju unaprjeđenja poslovanja

Za primjer, recimo da ste vlasnik trgovine igračkama u gradiću od 30.000 stanovnika.

Imate odlične igračke, jedinstvene, izvanredne, kvalitetne, djeca iz vašeg gradića ih obožavaju i redovni su posjetitelji vaše simpatične trgovine koja je svojevrsni simbol gradića u kojem se nalazite.

Do pojave digitalnog marketinga, vaše poslovanje bi ostalo u okvirima grada u kojem poslujete, a svi oni koji vam nisu sugrađani, morali bi fizički doći u vašu trgovinu.

Međutim, srećom po vas, poslujete u digitalnom dobu.

Fino orkestriranom digitalnom kampanjom koja uključuje PPC oglašavanje, aktivne društvene mreže, zanimljive newslettere koje šaljete pretplatnicima, interesantne blogove kojima promovirate najnovije igračke te atraktivnim video reklamama vi ste vaše igračke približili djeci cijele države (pa i šire), i niste se ni okrenuli, pakirate narudžbe za sva poznata i manje poznata mjesta i gradove u državi u kojoj živite.

Nema veze što se nalazite u gradiću od 30 000 ljudi jer je vaš web shop dostupan svima koji imaju internet konekciju, a proces narudžbe vaših igračaka je veoma jednostavan te roditelji svojoj djeci naručuju igračke uz tek nekoliko klikova.

Nema veze što kupci ne mogu pregledati igračku, vi ste im taj pregled omogućili kroz video reklame na vašem YouTube kanalu, kroz objave s videom na vašim kanalima društvenih mreža (kao što su Tik Tok, Facebook, Instagram, LinkedIn, itd.), kroz blog tekstove na vašoj web stranici kao i kroz opise proizvoda na vašem web shopu.

Nema veze ako potencijalni kupci i ne znaju za vas. Upoznat će vas čim u internet pretraživač ukucaju, recimo, Igračke za djevojčice, i kao prvi rezultat izađe vaša PPC reklama u kojoj objašnjavate koje sve igračke za djevojčice možete ponuditi zainteresiranim roditeljima i njihovim kćerkama.

Sve su to prednosti digitalnog marketinga.

Ako se pitate gdje biste mogli pronaći all-in-one rješenje za vašu digitalnu vidljivost i oglašavanje, imamo odgovor.

Agencija za digitalni marketing Outdoor Marketing do.o.o. vaš partner na području digitalnog marketinga.

 

Kao što smo rekli, ako ste u potrazi za all-in-one digitalnim rješenjem, onda je Outdoor Marketing upravo ono što vam je potrebno.

Outdoor Marketing tim se sastoji od prekaljenih digitalnih profesionalaca koji su specijalizirani za oglašavanje na društvenim mrežama, Google i YouTube oglašavanje, audio i video produkciju te web development i dizajn s posebnim naglaskom na eCommerce (dakle, ako ste se pitali kako napraviti efikasan web shop, evo odgovora).

Ekipi iz Outdoor Marketinga povjerenje je ukazalo više stotina domaćih i stranih kompanija, a neke od njih predstavljene su na našoj stranici.

Zato ne oklijevajte u odluci da svoj biznis usmjerite prema digitalnom oglašavanju i javite se Outdoor Marketing timu već danas za besplatne konsultacije iz područja digitalnog marketinga i eCommerca.

Zakoračite u digitalno doba sigurno i pouzdano te uz pomoć Outdoor Marketinga preuzmite svoj dio digitalnog kolača.

Prethodni članak
Da li je e-mail marketing zastario?
Sljedeći članak
Zašto trebate prepustiti digitalno oglašavanje profesionalcima?